elliearoundtheglobe.blogg.se

A REAL MESS

Publicerad 2012-08-29 13:22:15 i Allmänt

Som Emelie skrev nyss så har jag kanske inte varit så klar med hur saker och ting ska bli i höst och det finns en väldigt bra anledning. Jag har ingen aning! Jag tackade nej till rummet hos tanten som jag var och kollade på eftersom det låg för långt bort från allt.Så jag är kvar på hotellet som ska bli studenthem om någon vecka och jag tror att jag ska stanna kvar. Problemet är bara att ägaren som har svar på alla frågor är frånvarande och går inte att få tag på. Bea som sköter hotellet nu sköter just det, hotellet, och har ingen aning om hur det går till med bokning av studentrum osv. eftersom hon heller inte får tag på honom. Han kommer komma tillbaka på fredag så jag hoppas att jag kan få svar på saker och ting då. I sådana fall skulle jag bo studenthemmet hela terminen och det kan bli riktigt kul för som sagt hela huset kommer atta vara fullt av internationella studenter. Ett annat problem är att jag inte vet om jag får bo över helgen för att det är pride-helg då ägaren inte vill boka in folk för att det brukar bli väldigt stökigt. Så jag har ingen aning om nånting nu! 
Bea och hennes pojkvän Robin är iallafall väldigt trevliga att hänga med, så det är kul att dom är här och nu börjar mina klasskompisar att droppa in också så jag hoppas på att springa på någon av dom snart. 
DET LÖSER SEJ NOG TILLSIST KÄRA VÄNNER <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela