elliearoundtheglobe.blogg.se

TO BE HERE

Publicerad 2012-08-28 12:05:02 i Allmänt

Igår var en såndär dag då jag bara ville ligga i sängen och glo på film ( vilket jag gjorde rätt mycket också hehe) men så tvingade jag ut mej själv och OJ så värt det var! Tvivlar man minsta lilla på att man gjort rätt i att komma hit så försvinner det så fort man går genom North Laines smala gator med alla mysiga små affärer och caféer. På kvällen drog jag ut med Bea och Robin till Rock n´roller för ett glas vin och biljardspel (som jag inte vann en ända gång hahaXD) Jag trivs riktigt bra här, faktiskt bättre än vad jag trodde. Och det är ju inte helt fel att vakna upp till denna utsikt varje morgon....

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-08-29 12:45:05

Hej elin! Hur är det där nere, ursäkta att jag klagar men dina blogginlägg är inte så upplysande :P Vad menar du med att du får bo på ett studenthem? under hela terminen, eller? Delar du rum med någon/några då? :) Har du fått några nya vänner ännu? Kramar här hemifrån! //Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela