elliearoundtheglobe.blogg.se

GODBYE BRIGHTON...

Publicerad 2012-12-22 15:00:46 i Allmänt

Nej tvi vale va jobbigt det var att säga hejdå till alla! Jag kommer att sakna er! Men vi får ses i sommar!
Hade lite problem med min packning, hade 30kg med mej hit och skulle åka hem med 50kg. Har ju dock shoppat en del i London och en jäkla massa julklappar så jag hade stora problem där ett tag... Tur att Maja va med och kunde hjälpa till. Tillsist bestämde jag mej att klä på mej kläder tills vikten var okej i alla väskor. 17 lager blev det! Ser ut som jag ska till nordpolen haha XD (inte riktigt men nästan va? jag menar -20 och snö...)
Fick släpa mina tre rullväskor upp för min hemska backe, var seriöst beredd att ge upp redan då. Fyfantaburk va tungt! Tur att engelsmän är artiga och hjälpte mej på buseen, annars hade det aldrig gått. Så mötte jag upp Elin som jag flög ihop med eftersom hon skulle till Uppsala och helt plötsligt var man på svensk mark med svenskar och svenska och en jävla massa snö och förskräckligt dyr mat. Första jag möter är två riktigt snobbiga stockholmare och otrevlig cafépersonal. Yay welcome back to Sweden... Men när jag klev av bussen så stod ju familjen där och väntade och då kändes det ju bra igen <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela