elliearoundtheglobe.blogg.se

IKANO-TIME

Publicerad 2012-12-29 19:04:19 i Allmänt

Amanda och jag drog ut till Ikano idag och kollade runt på rean. Shoppade ju dock rätt rejält med mor min i förrgår så jag höll i pengarna. Blev kebab till lunch vilket jag saknat under englandstiden då de inte har en speciell kebabsås( det är ju såsen som gör hela grejen!) Ikväll blir det ut på puben med Elli min <3
Om nån undrar varför jag inte har lagt upp några bilder från julafton så beror det på att vi inte kunde fira den eftersom mamma var magsjuk. Jupp så kul hade vi då... men vi åkte ut och träffade kusin och moster hos mormor på juldagen iallafall och käka julbord och dela ut presenter och så. Men dom bilderna har bror min så vi får väl se om jag får tag i dom nån gång sådär i februari :P
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela