elliearoundtheglobe.blogg.se

USA...

Publicerad 2012-12-12 21:39:33 i Allmänt

Har snackat lite med släkten i Los Angeles och dom skickade lite bilder från vår vistelse. Så kul det var!! Känner att USA-resan är värd en bildbomb. HOPPAS JAG KAN ÅKA TBX NÄSTA SOMMAR! Har blivit inbjuden till Washington DC nu med vilket inte vore helt fel...
 
Åkte med brorsan min
 
Michael Jackson på Hollywood walk of fame
 
 
Bodde självklart på Roosevelt Hotel...
 
Chinese theatre
 
Walkof fame mall
 
 
 Sen blev det premiär på Dolby theatre. Här är Toby från Pretty Little Liars som jag nördat hela våren..hottie ;)
 
Ashley Greene från twilight och "Grace" från The secret life of the American teenager.
 
"Dr, Owen" från Greys anatomy.
 
Universial studios with Charli.
 
Röda mattan!
 
Fanns så galet häftiga scener från filmer, här har ett plan krachat i ett bostadsområde i världarnas krig.
 
New York Set
 
 
Wisteria lane från Desperate Housewives!!
 
Universial Walk
 
midsommar i Thousand Oaks
 
Chilla lite med Peter Stormare bah...
 
 
Med Amerikanska familjen :)
 
Santa Barbara <3
 
Tröttna på roosevelt så flyttade hit istället...
 
Hikade i Los Padres National Park
 
 
 
 
Världens dyraste affär, skulle ju va nice om man kunde shoppa där en dag..
 
Port Hueneme <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela