elliearoundtheglobe.blogg.se

LONDON WITH LOUISE

Publicerad 2012-11-12 01:23:11 i Allmänt

Var alldeles underbart!! Äntligen är hon här <3
Vi(eller snarare jag) shoppade loss på Oxford Street och jag visade runt henne på alla turistiga saker. Fick för oss att klä oss lite posh och gå in i de dyra butikerna på regent street och prova alla fina klänningar, kul när dom tror att man har råd att handla där på riktigt hahaXD På kvällen gick vi ut utan något särskilt mål vilket är farligt för alla bouncers försöker dra in en på alla nattklubbar men tillsist hittadde vi en bar att hänga i. Här kommer en bildbomb!
 
Lollo på Oxford street, dom har redan börjat sätta upp juleljusen.
 
 
<3
 
Sushi på oxford street, börjar verkligen gilla dethär!
 
 
 
Chillade lite med Adrien Brody. haha fett lik ellerhur?
 
Piccadilly circus
 
Breakfast at Starbucks
 
Buckingham Palace
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hahhaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Låt denna fina min avsluta våra äventyr i London :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela