elliearoundtheglobe.blogg.se

EMELIE HAR KOMMIT!! OCH JAG HAR KÖPT KAMERA!!

Publicerad 2012-10-03 21:08:35 i Allmänt

Guldlock kom till England igår så det blev fika med dom gamla paralellklaskompisarna som är här för att praktisera som vi gjorde förra året och en pubrunda på det. Mysigt värre! Men shit vad jag saknar tjejgänget!! Har nog inte riktigt fattat det försen Emelie kom hit. Man hinner liksom inte tänka så mycket på Sverige eftersom det händer så galet mycket roliga grejer här hela tiden. Men jag älskar er allihop och jag hoppas ni kan komma och hälsa på <3
Idag blev det shopping på hög nivå och JAG KÖPTE EN KAMERA!! Så nu kan jag äntligen börja uppdatera bloggen lite oftare och med lite snyggare bilder. ÄNTLIGEN!!
Snart ska vi ut och käka, blir det Libanesiskt, Maroccanskt, Indiskt eller Amerikanskt? IT´S A HARD LIFE LIFE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela