elliearoundtheglobe.blogg.se

OUT AND ABOUT

Publicerad 2012-10-05 02:24:34 i Allmänt

Idag var jag tvungen att lämna stackars Emelie ensam hemma medan jag åkte till universitetet... men hon verkar ha roat sej med shopping! :) Efter universitetet så gick vi till super mysiga The Lanes och åt Cream Tea, också känt som afternoon tea. DVS En kanna te och scones med sylt och grädde. MUMS!
Nu ikväll har vi varit ute och ätit med våra föredetta paralellklasskompisar som är här för att praktisera och sedan drog vi ut. De lär nog inte ha kommit hem än, är nämligen deras sista kväll här...
Här kommer en bildbomb
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela