elliearoundtheglobe.blogg.se

CHRISTMAS AND NEW YEARS

Publicerad 2013-01-02 12:01:12 i Allmänt

 
 
Då har jag äntligen fått tag på bilder från juldagen så jag tänkte passa på att lägga upp dom här med nyårsbildeerna. Som sagt så var ju mamma sjuk på julafton så det blev lite hippsanhoppsan med julen iår men den blev väl helt okej mysig ändå.
Nyår firade jag iallafall med familjen vilket kändes bra med tanke på att jag nästa gång troligtvis firar mitt i sommaren på andra sidan jorden. Mamma hade lagat en asgod trerättersmiddag och vi gick ut till Domkyrkan vid tolvslaget och skålade.
Hoppas ni också har haft en bra jul och nyår. GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
 
 
Lovisa fick leka tomtenissa och dela ut alla julklappar :)
 
 
La familia <3
 
 
 
mamma och jag <3
 
 
Mammas fina bordsdekoration.
 
 
Brorsan min :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela