elliearoundtheglobe.blogg.se

CHILL AND BBQ

Publicerad 2013-04-14 10:56:30 i Allmänt

Satt mest och softade framför några avsnitt gossip girl (ja, jag valde den serien tillsist!) och sen lite The phantom of the opera igår morse. På eftermiddagen gick jag över gatan hem till Annica för att hänga lite med henne och det slutade med att jag blev kvar där hela kvällen på en spontan grillfest med trevligt folk. Fördelen med att jobba på en köttfabrik, folk har alltid nått att grilla hemma haha så jag och Jennika fick dela på en superb flintastek. Mums vad gott!
 
Just chilled out and watched a couple of episodes of Gossip Girl (yes I chose that TV-series) and then some Phantom of the Opera yesterday morning. In the afternoon I went across the street to hang out with Annica and I ended up staying there all night having a spontaneous BBQ with some nice people. It´s the best thing about working in a meat factory, people always have something to barbeque at home haha so Jennika and I shared a gigant steak. YUMMIE!
 
Med min kopp morgonte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela