elliearoundtheglobe.blogg.se

KAN MAMMA SVARA?

Publicerad 2013-04-14 19:36:17 i Allmänt

Sitter och försöker få tag på mamma. Det skulle vara himla trevligt att få skypa med henne snart nu när hon äntligen skaffat skype. Vi har ju inte snackat sen påsk. Men hon är säkert på jobbet. Saknar familjen nu när jag bor här borta i Norge men samtidigt trivs jag. Lägenheten är mysig och jobbet går bra och snart är det tillräckligt varmt för att fok ska börja segla hit i sina båtar. och då blir det en riktig partystad. Yippie!
 
Trying to get hold of mum. Would be real nice to chat a bit on skype now that she´s finally got skype. We haven´t talked since the Easter holidays. But she´s probably at work. I miss my family now that Ilive here in Norway but at the same time I really like it here. The appartment is nice and it´s going well at work and soon it´s warm enough for the boats to enter the fjord and then this town turns into a real party town. Yippie!

 

Jag och mamma i Covent garden när familjen hälsade på mej i England i höstas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela