elliearoundtheglobe.blogg.se

NOT GOING TO WORK TODAY...

Publicerad 2013-04-15 12:14:56 i Allmänt

Fick ett sms imorse från jobbet att vi inte behövde komma in idag så helt plötligt har jag en hel dag ledig. Vad gör man då? Har tillåtit mej själv att ha en lugn morgon iallafall och ska definitivt se till att jag kommer ut på en prommenad. Det är en sån pepp när man börjar se sin kropp förändras pga träningen! 
Kanske hinner skriva lite mer på min bok också, det gick ganska bra igår och det var hur mysigt som helst iallfall på caféet och jag ska definitivt gå dit igen. Någon som vill skypa idag också kanske? :)
 
Got a text this morning from work telling me I have the whole day off. What to do now then? I´ve allowed myself to sleep in and have a relaxed morning and I will definately make sure I take a walk later. It´s such a boost to see one´s body change as a result of the work outs!Maybe I´ll have time to write on my book as well, it went pretty well yesterday and it was so cosy at the café so I´m definately going there again. And is there anyone who wants to skype today?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela