elliearoundtheglobe.blogg.se

RULLAR PÅ

Publicerad 2013-04-24 19:00:38 i Allmänt

Är precis vad det gör här för tillfället. Det händer inte så mycket spännande att skriva om direkt. Inte i veckorna iallfall. Men igår fyllde min fina, vackra vän Jennika 20 år och joinade mej i vuxenlivet. Jag bakade en kladdkaka dagen till ära som sedan blev chokladsås istället haha och så åt vi det till färska jordgubbar på kvällen. Det var så gott att jag och jennika ställde oss med varsin sked vid ugnsformen och gröpte ut det sista. Blev lagom höga på socker sedan vilket var jättebra med tanke på att jag skulle upp och jobba fem timmar senare.... Kaffe is da shit!
 
Life goes by here without much exciting things happening that I can write about. Not during the weeks at least. But yesterday my beautiful friend Jennika turned 20 and joined me in adulthood. I made a mudcake that ended up being chocolate sauce and we ate it with fresh strawberries. It was so delicious that Jennika and I ended up by the stove scooping up the last pieces directly from the baking tin. I got a total sugar rush which was absolutely great since I had to get up and go to work five hours later... Coffee is da shit!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela