elliearoundtheglobe.blogg.se

WEEKEEEEEEEND!

Publicerad 2013-03-16 17:54:01 i Allmänt

Äntligen helg!! Vilken vecka det har varit! Har jobbat närmare 60 timmar denna vecka, cirka tolv timmar om dagen och sju timmar idag. Men nu är det fan helg och det ska bli fest. Är helt övertrött, får hysteriska skrattanfall så jag skrämmer mej själv haha kan inte kontrollera det. Blir spännande att se hur det blir ikväll.
Jobbet på köttfabriken har gått riktigt bra, alla arbetskamrater är väldigt trevliga och faddrarna väldigt pedagogiska och jag känner att jag har börjat komma in i arbetet riktigt bra nu. Hoppas det fortsätter så! Och att vi har jobb efter påsk! Kommer hem till påsk förresten, vill träffa er alla då!
Nu ska jag göra mej iordning för kvällen, kul att få klä upp sej lite efter alla timmar i arbetskläder:)
 
Finally weekend!! And what a week it has been! I´ve been working for nearly 60 hours this week, about 12 hours a day and seven hours today. But today is Saturday and we´re gonna party! I´m completely exhausted and I keep laughing hysterically witout a reason and I´m scaring myself haha I can´t control it. It´s gonna be interesting to see what I´ll be like tonight. 
My new job at the meat factory is really great, my workmates are nice and my guides are very pedagogic and it feels like I´m really starting to get the hang of it all. I really hope it will continue to be like that! And I really hope I´ve still got a job there after the Easter holidays in two weeks.
Now I´m gonna get myself ready for tonight, it´s nice to get all dressed up after all the hours in work clothes!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela