elliearoundtheglobe.blogg.se

WORK AND PARTY, PARTY AND WORK

Publicerad 2013-03-24 18:50:03 i Allmänt

Verkar vara det enda vi gör här just nu hehe. Men snart är våren här och då kan man äntligen chilla ute på bryggan med en glass eller ha picknick på berget. Jag ser fram emot det! 
Gårdagen var rolig. Det är verkligen en lättnad att få dra av sej sina fula arbetskläder och byta ut det mot en partystrass och dra iväg nånstans där man träffar lite folk. 
Här kommer lite bilder från igår. Jag tänkte ta och uppdatera imorgon kring jobb och hur det har gått för mej på köttfabriken så kika in här någon gång imorgon kväll!
 
Seems to be the only thing we do here right now hehe. But spring will soon be here and then we can finally chill out on the bridge with an ice-cream or have a picnic on the hill top. I´m really looking forward to that!
Yesterday was fun. It´s such a relief to remove all the ugly workwear and exchange them for some party clothes and go somewhere to meet some new people.
Here are a few pics from yesterday. I´m going to update you on my work situation tomorrow and let you know some more about my job at the meat factory so check out the blog again sometime tomorrow!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela