elliearoundtheglobe.blogg.se

FINALLY FINALLY WEEKEND

Publicerad 2013-05-11 20:28:27 i Allmänt

Denna vecka har varit lååång. Och tuff. Men idag fick vi sluta redan halv tolv så jag och Jennika har hunnit med en shoppingtur i gallerian. Har köpt en jättefin kavajtröja. Bilder kommer upp imorgon. Vi avslutade shoppingturen med choklad och Ben and Jerrys glass och glodde på folk. Såå mysigt! Har fått en lagom sockerkick och skrattanfall så vi nästan grät på vägen hem haha. Nu håller vi på att baka havreflarn doppade i chokladkräm med kaffesmak. Vi lär väl kura ihop oss framför TVn och kolla på silver linings playbook sen
Ha en fin lördagskväll folk!
 
This week has been looong. And tough. But today we got off work already at 11.30 så Jennika and I went on a shopping spree in the mall. I bought a sort of suit jacket shirt. I´ll post pics tomorrow. We ended the shopping spree with chocolate and Ben and Jerrys while watching all the people at the mall. Sooo cosy! Got a complete sugar rush and laughed like loca people until we cried all the way home haha. Now we´re making oat biscuits that we dip in a chocolate/coffee sauce. We´ll chill out in the couch with Silver linings playbook soon.
Have a great saturday night folks!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela