elliearoundtheglobe.blogg.se

WORK OUT WITH JEFFREY CAMPBELL

Publicerad 2013-05-01 01:11:13 i Allmänt

Titeln beskriver exakt vad jag gjorde nyss, klockan tolv på natten när jag kom hem från jobbet. Jag körde ett magpass med min ena jeffrey campbellsko i brist på pilatesboll. Galet effektivt. Så där ser ni, klackar tränar inte bara anklar och vader, man kan till och med få en sexig mage av dom!
 
The title describes exactly what I did just now, at 12 ó clock at night when I just got back home from work. I did a stomach work out with one of my jeffrey campbell shoes as a substitute for a pilates ball. Crazily effective. So you see, high heels does not only help your ankles and calfs, you can also get a sexy stomach from using them!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela