elliearoundtheglobe.blogg.se

GOTHENBURG

Publicerad 2013-08-14 20:04:29 i Allmänt

Sitter på bussen påväg tillbaka till Linköping men den här gången har jag Elin med mej. Inte mej själv alltså utan Höglund XD Har haft tre helt underbara dagar i Göteborg med omnejd, ni tjejer är så jäkla härliga! Skrattade tills tårarna sprutade och vi låg och vred oss på golvet med kramp i magen haha. Vi fikade (såklart!) i Haga, åt världens godaste falafelrullar, tog ett glas på Vasa, glodde på jane austen film, käkade asiatiskt i park och tog en öl innan vi gick på Movits konsert (längst fram!), gick förbi Torka aldrig tårar utan handskar-känn ingen sorg Adam, tog sjöprommenad och plockade hallon utanför Håkan Hellströms sommarstuga.
 
Sitting on the bus on my way back to Linköping but this time I have Elin with me. Not myself but Höglund hahaXD Have had three wonderful days in Gothenburg, you girls are so awesome! We laughed like crazy until we were rolling around on the floor haha. We went and had fika ( of course), had the most delicious falafel wraps ever, had a drink at a bar, watched a Jane Austen film, Ate asian food in a park and had a beer before a Movits concert (front row!) passed a famous Swedish actor, took a walk by the lake and picked rasberries outside Håkan Hellström´s (famous singer) summer cottage.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela