elliearoundtheglobe.blogg.se

SUMMER WEEKS

Publicerad 2013-07-16 00:12:53 i Allmänt

Lyssnade på Captain Jacks army på stora torget. / Listened to Captain Jacks army on the main square.
Badade på vikingstadbadet och hängde med mormor och Lovisa. / Went swimming at the pool in Vikingstad and hung out with grandma and Lovisa.
Gick en härlig skogsprommenad. / Had a lovley walk in the forest.
 
Plocka plocka blåbär. / Picking blueberries.
Tog en sväng förbi Lou som satt på taket. / Went to Lou who was sitting on the roof.
Poet på taket haha. Passade på att skriva lite :) / Poet on the roof haha. Took some time to write a bit.
Hängde med Lou på jobbet runt omkring i östergötland. Så himla fina platser och lyxiga hus de finns! / Joined Lou at work around our county. There are so many beautiful places and luxorious houses here!
Gick ut och åt på kvällen. / Went out for a bite in the evening.
Fikade också såklart mihihi. / Had a fika too of course mihihi.
Och så gick vi ut för en drink, som ledde till lite dans också. / and so we went out for a drink that turned into some dancing too.
Lunchade på stan med knäppa Louise och Wilma, dethär blev den mest normala bilden... Självklart blev de bossesglass också :D / Lunched with nutheads Lou and Wilma, this was the most normal pic... Ofcourse we had ice cream too :D
Så åkte vi till Berg och badade. / We went swimming in lake roxen.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela