elliearoundtheglobe.blogg.se

SUMMER NIGHTS

Publicerad 2013-06-23 13:49:28 i Allmänt

Det blev lite midsommarfirande igår istället, utan sill och potatis men med utomhusfest på kvällen. Kul att träffa en massa nytt härligt folk! Vaknade pigg och glad imorse och frossade i jordgubbar med grädde, blåbärsfil och färskpressad juice. Damn va gott när man kan unna sej sånt! Nu ska vi göra oss iordning och dra till ett mysigt fik. Ska försöka få lite skrivande gjort :)
 
Hoppas ni har haft en nice midsommar gott folk!
 
Had a sort of midsummer celebration yesterday instead, without the herring and potato but with an outdoors party in the evening. Fun to meet a lot of new nice people. Woke up all energetic this morning and reveled in strawberries with cream, blueberry yoghurt and fresh juices. Love it when you can induldge yourself that way! Now we´re gonna go to a cosy café and >I´m gonna get some writing done :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela