elliearoundtheglobe.blogg.se

ICECREAM

Publicerad 2013-07-03 00:50:54 i Allmänt

Hängde med cousin Lou på stan idag och shoppade lite. Hon fyller elva imorgon, herregud vad stor hon börjar bli! Nu ikväll drog jag till smultronstället Söderköping med Louise, Gia, Wilma, Vicky och Mirelle och åt glass till jag ville spy haha. Sen drog vi såklart till McDonalds efter det och käkade pommes, jag har aldrig mått så illa haha men gott var det!
 
Hung out with cousin Lou in town today and did some shopping. She´s turning eleven tomorrow, omg she is really growing up quickly! This evening I went to my favorite ice-cream place in Söderköping with Louise, Gia, Wilma Vicky and Mirelle and ate ice-cream until I wanted to puke haha. After that we went to McDonalds of course and ate french fries, I´ve never felt so sick in my life haha but it was absolutely delicious!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela