elliearoundtheglobe.blogg.se

MIDSUMMER

Publicerad 2013-06-22 14:20:47 i Allmänt

Det blev inget midsommarfirande igår eftersom norrmännen inte firar det. Dessutom VRÄKTE regnet ner hela eftermiddagen och kvällen. Men Jennika och jag Lagade grymt goda kycklingwraps och myste i soffan med ett glas vin och lite disney film. Jag får väl trösta mej med att förra midsommar var den häftigaste ever. Då firade jag i Thousand Oaks strax utanför Los Angeles med strålande vackert väder, äkta svensk folkdans och ungicks med Sveriges kändaste skådespelare. Och med min underbara Amerikanska familj såklart :)
 
We didn´t celebrate Midsummer´s Eve yesterday because it´s not celebrated here in Norway. The rain was pouring all throughout the afternoon and evening anyway. But Jennika and I made delicious chicken wraps and chilled out in the couch with a glas of white and a Disney movie. I´ll just have to comfort myself with the thought of last midsummer which was the coolest ever. I celebrated in Thousand Oaks just outside Los Angeles with awesome weather, genuine Swedish folk dance and hanged out with Sweden´s most famous actor. And my wonderful American family of course :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela