elliearoundtheglobe.blogg.se

OH AIN´T LIFE PRETTY

Publicerad 2012-08-26 22:30:59 i Allmänt

Idag blev det faktiskt en rejält ordentlig prommenad eftersom vädret var så fint. Gick längs med stranden kilometer efter kilometer och bara njöt av sommarens kanske allra sista dagar. Att få gå i shorts och linne ett tag till vore inte helt fel.... Man kanske kunde tro att det skulle vara tråkigt att vara här helt ensam men man träffar alltid på en massa andrra människor. Idag var det trevliga svenskar och norrmän i köket och i salongen satt fransmän som är väldigt roliga att tjuvlyssna på, idag var de tydligen väldigt upprörda över att filmerna inte hade franskt tal.... Man ska aldrig ta förgivet att folk inte förstår vad man säger, ibland kan man höra bra mycket värre saker vilket jag och Jennika fick erfara sist vi var här... säger inte mer än så hehehe.
 
Dagens outfit.......
 
Piren!!
 
löjligt mycket folk...
 
Brightons svar på The London Eye, bara ganska mycket mindre. Ska lätt åka ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela