elliearoundtheglobe.blogg.se

LONDON CALLING IGEN

Publicerad 2012-12-05 20:29:46 i Allmänt

Ja i Lördags var vi alltså i London igen, mitt uppe i julrushen. Herregud jag har aldrig sett så mycket folk! Vi höll iochfösej mest till på Oxford street och portobello market i Notting Hill så vi får väl skylla os själva. Tror ja ska till London igen på fredag och gå på British museum nörd som jag är XD Bäst att passa på nu när man bor så nära, om två veckor(!!) åker jag hem till Sverige igen...
Tack tjejer för en superhärlig dag iallafall, nu ska jag återgå till mina popcorn. Men först, bilder!
 
Portobello street market i Notting Hill
 
Här sitter vi på ett café i Notting Hill och bah chilla lite
 
Elin och Elin
 
Shopping på Oxford Street, min julklapp till mej själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela