elliearoundtheglobe.blogg.se

HOME FROM SCOTLAND

Publicerad 2012-10-17 23:19:08 i Allmänt

AND HOW AMAZING IT WAS!! Det är nog baske mej bland det finaste jag sett, på ett sådär vilt otämjd sätt. Vi bodde i Edinburgh viklet är en galet vacker stad men vi åkte också upp i högländerna hela vägen till Loch Ness. Så vackert och coolt att åka båt där och bara shalalala ska ja bli uppäten av ett sjömonster?? Måste lätt vandra i högländerna nångång i mitt liv. Och de små skottska byarna där uppe var så mysiga och alla pratade med riktigt bred dialekt.. <3
Iallafall, det var jag, Karin, Sofia, Johanna och Elin som åkte väldigt spontant sådär, bokade på måndagen och drog på tisdagen XD Åkte buss hela väge, tog elva timmar!!! Sen tog de ju ett antal timmar upp i högländerna i norr med. Så man kan nog lugnt säga att vi korsade nästintill hela Storbrittanien på denhär resan :D
Galet kul iallafall. Och tjejer, YOLO! CARPE DIEM FÖR FAAAN! ;) 
Hoppas ni har de gött folk, här kommer första bildbomben!
 
 
 
 
 
 
 
 
Caféet där J.K Rowling skrev Harry Potter böckerna..... (!!!!!)
 
 
 
Från slottet.
Var självklart tvugna att se Disney´s Brave när vi va på plats i Skottland!
 
 
 
 
FLER BILDER KOMMER IMORRN!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela