elliearoundtheglobe.blogg.se

MORE OFSCOTLAND

Publicerad 2012-10-19 00:20:57 i Allmänt

Här kommer det fler bilder... saknar det redan, så jävla kul vi hade!! Och högländernas skönhet går verkligen inte att fånga på bild, man måste åka dit!
 
Inne på caféet där J.K Rowling skrev HP-böckerna!
 
Hela toaletterna är sönderklottrade på hälsningar till J.K Rowling.
 
 
 
 
Vi har hittat Nessie-monster!!
 
 
 
Spökvandring i underjorden!!
 
 
 
 
Högländerna!!!
 
 
 
 
 
 
 
Urquhart Castle intill Loch Ness.
 
I regnkläder and working it
 
 
 
 
Båttur på Loch Ness!!
 
Johanna!!!
 
 
Sista kvällen FEZZZZZT!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela