elliearoundtheglobe.blogg.se

SEVEN SISTERS MED LA FAMILIA

Publicerad 2012-10-21 22:00:11 i Allmänt

Gillar att ja blandar tre språk i rubriken haha XD
Iallafall idag har varit jättemysigt, vi gick upp skapligt och tog bussen till nationalparken. Det var kul för familjen att få se en lite annan sida av Egland. Imorrn blir det ju London liksom och på tisdag Brightonshopping så det var skönt att få börja veckan lite lugnt. Så åt vi ju Sunday Roast idag och som mamma sa, det är nog den godaste brittiska mat jag någonsin ätit! (Inte för att det säger så mycket egentligen med take på att brittisk mat är typ gråa korvar och bakade bönor.....) 
Får skolka lte från uni i veckan för att ha tid med dethär.... hihi skolka för att hänga med mamma liksom :D<3
Iallafall, hoppas ni har det gött i Sverige och inte dränks av allt regn!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela