elliearoundtheglobe.blogg.se

THE WEEKS GO BY

Publicerad 2012-10-21 02:49:29 i Allmänt

Det är galet vad mycket man missar att lägga upp på bloggen om man hoppar över några dagar då man verkligen inte har tid. Så här kommer en recap av veckan. I Tisdags så hängde vi med våra kära amerikanska vänner, en middag på studentpuben och korridorshäng. Men först så gick vi till....just det FÄKTNINGEN! Kolla in den sexiga bilden nertill ;)
På Onsdagen knackade Sofia på dörren och frågadeom jag ville hänga med på puben next door för en mysig lunch/middag sådär på lediga dagen. Så jag packade mej ner dit och OJ så gott det var! Har inte ätit stek sen USA, förlåt mina vegetariska vänner...
Fredagens bilder från London och Musikalen WICKED (som var så grymt jäkla bra, jag är hooked for LIFE på musikaler!!) komer så fort jag snott dom från Sara :D
 
Lunch på universitetet för 30 kr, inte illa! Men hade jag varit britt hade det vart en cola, en chipspåse och en macka istället....
 
I´m sexy and I know it 
 
Tisdagsparty med los americanos!!
 
 
 
 
Mysmiddag med tjejorna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela