elliearoundtheglobe.blogg.se

STUDY STUDY STUDY...

Publicerad 2012-09-30 22:04:29 i Allmänt

Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat på en vecka typ så är det för att jag bara har suttit hemma och pluggat. Bara pluggat. För vi hade vår allra första tenta i fredags i FONETIK( behöver jag ens säga hur mycket jag avskyr det       ordet??) och det var verkligen inte enkelt!! Men nu 'är det över!! Det vill säga om jag fick godkänt... HOPPASHOPPASHOPPAS
Fredags var fett kul iallafall, alla var superpeppade att gå ut efter provet var överstökat och vi drog till en nattklubb som hade rocktema för kvällen. Jag kom till musicheaven den natten, GALET bra musik <3 Kom inte hem försen halv sex efter lite nattmat med ett gäng roliga människor :) bilder kommer såfort nattklubben lagt upp dom på fb-sidan. Och jag måste verkligen skaffa mej en egen kamera snart!!!
Hann ichförsej baka lite i veckan med några flatmates. Provade vegansk chokladtårta för första gången och dt är galet mäktigt. Slutade med att det blev min middag hahaXD
 

Kommentarer

Postat av: Olof

Publicerad 2012-10-01 00:20:34

Ooh, fonetik! Säg till om du behöver hjälp från nån som faktiskt pluggar det frivilligt. ;)

Svar: Om jag behöver göra omprov så tar jag gärna emot all hjälp jag kan få!! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela