elliearoundtheglobe.blogg.se

FRIDAAAY!!

Publicerad 2013-04-26 17:19:02 i Allmänt

Så härligt!! Och vädret är fint också! Så jag ska sätta mej och sola i fönstret en sväng, sen ska jag ut och göra något kul. Kanske hälsa på några vänner eller gå och kolla på ett par skor. Är i desperat behov av ett par ankel boots som funkar vår/sommarsäsongen. Får se om vi hittar på något ikväll eller bara chillar med film. Började ju jobba klockan 03.30 imorse så jag lär väl inte vara särskilt pigg ikväll...
 
Awesome!! And the weather is nice too! So I´m gonna go sit in my window and enjoy the sunshine for a while and then I´m gonna go out and do something fun. Maybe go over to my friend´s house or look for a new pair of shoes. I´m in a desperate need of a pair of ankle boots for the spring/summer season. We´ll see what we do tonight, maybe we´ll just chill out and watch a movie. Started working 03.30 this morning so i´ll probably not be very energetic tonight...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela