elliearoundtheglobe.blogg.se

SLEMMESTAD

Publicerad 2013-04-08 16:30:06 i Allmänt

Har precis kommit hem från jobbet och sitter och chillar i soffan med knäcke. Måste verkligen dra ut i det fina vädret på en prommenad sen. Känner mej ju duktig iallfall som cyklar till och från jobbet varje dag, det blir ju faktiskt över 1,5 mil om dagen!
Jobbet kan vara riktigt underhållande förresten. Som när man tittar på leveransadressen och inser att norrmän har en jäkla humor när de döper sina städer och gator. Att bo på Sorgenfrigata vore väl inte helt fel men att bo i Flå och Nørde? Har tillochmed skickat lungemos till Slemmestad... Ja det är lika äckligt som det låter! Tss norrmän...
 
I just got back fom work and I´m chillin in the couch with some crisp bread. I really need to go out in the lovely weather and take a walk later. I feel real good about taking the bike to and from work every day, that´s over 15 kilometeres a day!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-10 20:06:13

vad fin blogg du har :)

//Ebba O Josefine

Svar: Taack tjejer :) Ska bara ta och fixa en snygg header också!
None None

Postat av: Bianca

Publicerad 2013-04-10 20:16:48

Visst är det himla skönt att det oftast är fint väder nu ute :D?

Svar: Jaa underbart! Gillar att kunna chilla ute och bli lite fräscht brun på köpet :)
None None

Postat av: JeanetteR

Publicerad 2013-04-10 20:28:58

Snygg bild! Följa varandra på bloglovin? :D

Svar: Tack! Lätt att jag vill, du tar himla fina bilder :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela