elliearoundtheglobe.blogg.se

WONDERFUL WONDERFUL DAY

Publicerad 2013-04-20 21:23:48 i Allmänt

Vilken underbar dag! Vädret har varit knallbra så mitt på dagen vandrade vi ner till bryggan och åt glass. Båtarna har äntligen kommit dit, vi såg både segelbåtar, lyxigare motorbåtar á la Storebro style och till och med ett kajaklag som var ute och tränade. Sedan gick vi upp till stora torget där dom hade Superlördag vilket innebar massor folk och gratis fika. Inte fel det heller! Drog vidare till Farmandstredet (det där enorma köpcentret) och shoppade nyaskor, bilder kommer upp här seen. Älskar dom <3 Blev tacos till middag också. Asså herregud vilken bra dag. Nu ska jag göra blåbärssmoothie mihihi :D Får se om det blir film eller fest sedan, är pepp på vilket som.
Go helg!
 
What a wonderful day! The weather has been great so around mid day we went down to the harbour and ate ice-cream. The boats are finally starting to get here, we saw sailboats, a yatch and even a kayak team out practising. After that we went to the main square where they had Super Saturday with lots of people and free fika. Me like! Also went to Farmandstredet (the huge mall) and bought new shoes, pics will be uploaded here lateer. Love em <3 Had taco for dinner too. Omg what a great day. Now I´m gonna make a blueberry smoothie mihihi :D We´ll see whether I´ll go to a party or have a movie night later, both sounds good to me.
Have a great weekend!
 
På bryggan
 
Cheesecake och chokladmoussebakelse var gratisfikat <3
 
 
Jag och Hedda hade ballonger som dunkade oss i huvudet medan vi fikade och fick världens skrattanfall
 
Lakritsremmar med red bull smak...?
 
Snyyyyg skinnjacka eller hur? Ska jag köpa den?
 
Tacos!!!
 

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2013-04-24 21:41:05

haha asså du och dina skinjackor,fattae inte hur du hittar alla, fast den va asfin

Svar: jaaa visst är den... åh så svårt jag vill men borde inte haha XD
None None

Postat av: amanda :D

Publicerad 2013-04-24 22:53:44

köp den !!! :D

Svar: Tror nog jag ska göra de...fast kommer få dåligt samvete haha :P
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela