elliearoundtheglobe.blogg.se

COLD AS ICE..

Publicerad 2013-02-15 19:50:00 i Allmänt

Har precis kommit hem från dagens projekt, en photoshoot i den kalla vildmarken med Erika och Eka. Det var inte lika kallt som jag trodde det skulle vara men när vi var tvugna att vänta på bussen efteråt så häll jag på att förfrysa mej totalt. Efter över en timmes väntan var det en trevlig gubbe som förbarmade sej över oss och gav oss skjuts in till närmsta stad. Bussen hade tydligen bestämt sej för att inte gå mer den dagen... FYFAN va kallt!!
 
Håller på att gå igenom och redigera bilder. Här är en liten smygtitt, ta och kika in på bloggen om en timme sådär så borde bilderna ha kommit upp! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela