elliearoundtheglobe.blogg.se

HOLLYWOOD

Publicerad 2013-02-12 14:47:04 i Allmänt

Har börjat kolla på en ny serie som heter Hollywood heights. Lite Löjligt girlish kanske hehe men jag har fasnat totalt. Sitter och tänker tillbaka på i somras då jag själv var i Hollywood. Vilken grej egentligen! Hollywood walk of fame var definitivt en höjdpunkt, sådan talang som hyllas på en och samma gata liksom. Men nej nu ska jag till jobbet och dra på mej min otroligt snygga outfit med munskydd och hårnät inkluderat. Man känner sej miles away from the glitz and glamour of Hollywood där....
 
Miss this...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-12 18:18:39

Haha visste att du skulle gilla den^^

Svar: Jupp helt fast redan asså haha du känner mej bra <3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela