elliearoundtheglobe.blogg.se

PREVIEW

Publicerad 2013-02-13 21:12:38 i Allmänt

Här kommer en liten preview inför fredagens photoshoot.Det blir andra kläder då såklart! Vi behövde ju kolla ljus och inställningar och så. Det var galet kallt! Och kallare kommer det bli... Hehe man måste ju ha nått projekt att roa sej med här i Norge, särskilt nu när man inte har nått jobb. Jupp det stämmer, fick inte jobba längre än till igår för produktionen hade gått snabbare än dom trott och nu behöver de inget mer folk :( men jag tror jag ska dra hem till kära lilla lkpg nästa vecka och hälsa på... Jag ska iallfall upp till Oslo på Lördag och träffa fina Malin :D
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mee liike

Publicerad 2013-02-14 21:27:45

Vampire typ, fett fina bilder gmn /L

Svar: Taack älsk <3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela