elliearoundtheglobe.blogg.se

TRÖTT PÅ VINTERN...

Publicerad 2013-02-03 22:11:27 i Allmänt

Ja nu är jag riktigt trött på vintern! Det är inte meningen att jag ska bo i ett sånthär klimat där man håller på att halka ihjäl sej när man försöker ta en prommenad...
Iallafall, jag kan tänka mej att ni vill höra om hur det var första dagen på jobbet i fredags. Det gick helt okej, jag var självklart lite nervös eftersom jag inte jobbat på över ett år men förutom att våffelmaskinen valde att kracha så där en åtta gånger när jag stod där så var det lugnt. Förhoppningsvis kommer jag in lite mer i arbetet i veckan som kommer. Tyvärr ska jag inte jobba imorrn vilket jag precis fick veta... jag hatar när dom lovar något och sen ändrar sej i sista sekunden! Menmen det blir fyra dagar denna vecka och förhoppningsvis hela veckan därpå.
 
The unmakeuped truth...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela