elliearoundtheglobe.blogg.se

HURRA HURRA MIN FÖDELSEDAG!

Publicerad 2013-01-28 20:56:28 i Allmänt

Idag har varit supermysigt, först fikade jag med Annica och Hedda, sen gick jag runt i gallerian med Erika och Jennika och prova kläder och shoppa loss på smycken ( alla smycken 29kr st på bikbok, tror dom ville fira mej lite oxå!! lägger upp bilder imorrn) När jag kom hem fick jag pannkakstårta med godis på :D Tack så mycket tjejer! Nu ska vi kolla på film och käka chips, nått jag inte gjort sen jag flyttade hit. och dricka smoothie!
Imorrn när alla är lediga blir det ner till bryggan för pizza på finresturang och biobesök. Vi ska se Les miserables!
 
Första fikat sen jag kom hit, ÅÅH vad gott det var med latte! <3 alltid kul att hänga med dej Annica :)
 
Hedvig var oxå med :)
 
Sen gick vi runt och provade massa kläder. I den här kände jag mej nästan 20. Borde jag köpa den?
 
Överraskad med pannkakstårta när vi kom hem! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela