elliearoundtheglobe.blogg.se

RHODOS

Publicerad 2013-01-24 12:15:58 i Allmänt

Sitter här och har inget och göra så jag gick genom en massa gamla resebilder och kände för att lägga upp några från Rhodos i Maj 2011. Jag gör det helt för min egen skull, det är alltid bra att ha bilderna här som back up utifall datorn eller usb skulle krascha. Det var jag, mamma, Nina som är mammas kompis och hennes två söner Lukas och Karl som åkte. Bara några veckor efter Barcelona-utbytet! 2011 blev verkligen ett resande år, Barcelona, Rhodos, Sardinien, Korsika, Barcelona igen och Brighton... Jag kanske slänger upp lite fler bilder från den sommaren lite senare, det var så jäkla kul! 
 
From the air...
 
Lite blek fortfarande första dagen.
 
söta mamma! <3
 
Lukas och Karl åker crazy doughnut efter båt. Borde ha provat jag med!
 
Såhär skulle jag inte ha nått emot att bo...
 
Mysigaste resturang/bar jag nånsin varit på!
 
 
söta mamma...
 
och galna mamma XD 
 
Karaoke!
 
 
Visst ser jag liten ut här? typ tolv haha
 
On the way to the beach beach
 
Nina :)
 
Äntligen börjat få lite färg!
 
Partey!!
 
 
 
 
Dancing!
 
 
Just chillin´
 
 
 
mamma <3
 
utsikten från balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela