elliearoundtheglobe.blogg.se

BACK IN TÖNSBERG

Publicerad 2013-03-01 14:09:52 i Allmänt


Då är man tillbaka i Tönsberg igen för att skriva på papper inför jobbet som (förhoppningsvis) börjar nästa vecka. Snabba kast som vanligt! De senaste dagarna har jag mest hängt med familjen och vännerna vilket var precis vad jag ville göra på besöket. Träffade på An på stan iförrgår av en slump och det slutade med att vi gick och satte oss på ett fik en sväng. Himla trevligt att träffa dej An!
Idag har jag gått en prommenad i VÅRVÄDRET. Jupp, här börjar de bli vår, gick i tunn jacka och höll på att svettas ihjäl för solen VÄRMER äntligen! Yippie!
Här kommer de senaste dagarna i bild
 
Back in Tönsberg again to sign some papers from my new job where I´ll (hopefully) start next week. The last few days I´ve mostly spent with my family and friends which is exactly what I wanted to do with my short visit in Linköping. Met An in town by coincidence the day before yesterday and we ended up having a fika. So nice hanging out with you again An!
Today i´ve taken a walk in the SPRING WEATHER! Yeah that´s right, spring has come and I only wore a light jacket and it was still too hot cause the sun actually heats you up a bit! Yippie!
Here are some pics from the last couple of days.
 
 
Så här bra är Elli på att ta kort....
 
Jag och världens finaste kusin <3
 
Mamma <3
 
mormor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela