elliearoundtheglobe.blogg.se

DET RULLAR

Publicerad 2013-05-22 20:27:45 i Allmänt

Det är så tråkigt att inte göra nått annat än att jobba och sova och möjligtvis hinna se något avsnitt ur en tv-serie då och då. Men regnet har vräkt ner tre dagar i sträck nu så inte nog med att man inte kan vara spontan och rolig och gå ut, jag cyklar/går inte till jobbet heller vilket innebär ingen motion... Inte bra så här nära bikinisäsongen!
Bilder från 17 Maj kommer immorn jag lovar! Förlåt att jag är sen men det är ju som sagt inte jag som har dom. Nej nu ska jag sova godnatt gott folk. 
 
It´s so boring doing nothing else but working and sleeping and maybe if I´m lucky have time to watch an episode of a tv-series every once in a while. But it has been raining for three days straight now so I can´t be spontaneous and fun and go out and I can´t take the bike or go to work either which means no excersize. Not good this close to bikini season... The photos from the Indepndence day are coming up tomorrow, promise! I´m sorry I haven´t posted them earlier but like I told you, I don´t have them myself. No, now I´m gonna sleep, good night folks.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela