elliearoundtheglobe.blogg.se

BBQ AND PICNICS AND ALL THAT

Publicerad 2013-08-01 19:55:27 i Allmänt

Måndagen tillbringade jag med bror min och kusinen. Vi gick och åt våfflor på åbacka café och satt i deras mysiga trädgård innan vi gick och åt en massa glass på bosses. På kvällen blev det BBQ med Eva, Adam och Amanda igen, den här gången hemma hos dom i vikingstad. Alltid lika trevligt! I tisdags var det dåligt väder så vi gick och shoppade på Ikano. Köpte TRE par skor! Herregud! Men dom behövs till Nya Zealandresan. Ett par bra löparskor, ett par converse och ett par riktigt bra fjällvandrarkängor. Känner på mej att de kommer komma väl till pass där ;) Men inte hittade jag nån ny bikini till Rhodosresan på söndag... :(
Åt middag hos Louise på kvällen och sov över där. Kollade på videon vi spelade in, åh herre gud va roliga vi va haha! Men gissar att ingen annan kommer fatta vår humor? XD
Kollade på War Horse igår, riktigt bra men så otroligt sorglig, ville bara gråta genom halva filmen! Idag har jag picknickat i trädgårn med Emelie. Vi hade kycklingwraps, jordgubbar,muffins,melon,vindruvor,mango... MUMS!
 
Spent Monday with my brother and cousin Lou. We went to have waffles at a cosy café by the river and sat out in their garden eating before going back into town for ice cream. In the evening we ha a BBQ with Eva, Adam and Amanda again, this time at their place in Vikingtown. Had a lovely time as always. Had bad weather this tuesday so we went shopping in the mall and I bought THREE pair of shoes! OMG! But I need them for the New Zealand trip. A pair of sneakers, a pair of converse and a pair of real good hiking boots. Have a feeling I´m gonna need them there ;) But I didn´t find a new bikini for the trip to Rhodes on Sunday... :( 
Had dinner with Louise in the evening and stayed over there. We checked out the video we made and omg we´re hilarious! But I´m guessing no one else is gonna get our humor haha XD 
Watched War Horse yesterday evening and it was really good but also really sad, I wanted to cry through half the movie! Today I went to the park with Emelie and had a picnic. We ate chicken wraps, strawberries,cupcakes,grapes,mangoes..YUMMIE!
 
 

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2013-08-01 22:01:00

du se ut som aria från pll på den sista bilden av dig !

Svar: haha tycker du? Komplimang antar jag hehe?
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela