elliearoundtheglobe.blogg.se

LAST COUPLE OF DAYS

Publicerad 2013-06-09 18:16:52 i Allmänt

 
Jag och Jenika firade sveriges nationaldag med tårta ute i skogen. Det är så galet vackert där!/ Jennika and I celebrated the Swedish independence day with cake out in the forest. It´s so crazily beautiful there!
 
 
I fredags var vi och såg The Great Gatsby på bio. Riktigt bra film, väldigt annorlunda filmat och med fantastiska skådespelare. Vi hann med en liten sväng till bryggan innan och satt och njöt i kvällssolen./ This friday we went to the movies and saw The great Gatsby . A really good movie, shot in a very special way and had absolutely awesome actors. We had time for a quick stroll on the key and enjoyed the evening sun.
 
 
Idag satt vi på byens koseligaste café med en härligt solig innergård och jag läste resemagasin skrev lite på boken. Det gick bra idag!/ Today we sat at the cosiest café in town with a lovely sunny patio and I read travel magazines and wrote on my book. It went well today!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela