elliearoundtheglobe.blogg.se

SUMMER HOLIDAYS

Publicerad 2013-07-06 21:02:45 i Allmänt

Äntligen känner jag att det börjar bli sommar på riktigt. Imorgon ska det bli 25 grader och sol, passar ju bra att man drar till varamon :)
I onsdags firade jag Lovisa som fyllde 11 år. Hon är London nu den fuskisen. I torsdags åt mamma och jag den första bosses glassen för i år. MUMS! Hängde med Emelie igår, lunchade på hälsofreaks kycklingwrap så klart och chillade i min trädgård. Himla kul att ses igen Em! Igårkväll gick jag och min bag in box hem till Sofia dit Olof också kom och så hade vi trevligt hemmachill tills vi drog till Ågatan. Stötte på Emma och Fredrik, FUs senaste studenter och så åt vi kebab såklart. Älska nattmat! Idag har jag solat hela dagen lång och så grillade vi i vår härligt varma trädgård. Nu blir det hemmakväll med cappucinochoklad <3 
Ha de!
 
It´s finally starting to feel like summer for real. Tomorrow it´s gonna be around 25C so it´s perfect that I´ll be going to the longest sweet water beach in Scandinavia :)
Lovisa celebrated her birtday this Wednesday, she turned 11. She´s in London now, I´m so jealous! Thursday I went downtown and ate the first ice cream of the year from our favorite ice cream place. YUMMIE! Hung out with Emelie yesterday and lunched at Health Freak of course(love their chicken wraps!) and chilled out in my garden. Yesterday evening me and my wine box went to Sofia where we were joined by Olof and had a nice chill out night before we went to the bar street. There we met some old students from my last school and of course ate kebab. Love night food! Today I´ve been spending my time in the sun trying to get a tan and this evening we had a bbq in our wonderful garden. Now I´m gonna have a cosy night home with some cappucino chocolate <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela