elliearoundtheglobe.blogg.se

AT THE BEACH

Publicerad 2013-07-07 23:50:40 i Allmänt

Var i varamon idag och badade med Sofia i det fina vädret. Eller njaa solade nog mest. Vättern är ju iskall! Så himla skönt att ligga på stranden iallfall, har verkligen sett fram emot det här! Nu ikväll bjöd jag nyblivna 20åringen Malin på thaimiddag. Sofia var med också, mysigt med en liten tjejmiddag på stan :)
Nu ska jag snart sova, godnatt!
 
Went to the beach today with Sofia and enjoyed the sun. Didn´t swim much though as the water is freezing! It´s so awesome to chill out on the beach, been looking forward to this for so long! Tonight I went to dinner with Malin who just turned 20 at a Thai resturant. Sofia joined too and it was real cosy having some girl time in town :)
Gotta go to bed, good night!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela