elliearoundtheglobe.blogg.se

MINIGOLF AND ICE CREAM

Publicerad 2013-07-09 22:09:23 i Allmänt

Igår blev det minigolf med mamma och tomas på kvällen. Gick verkligen inte bra, jag kan inte sikta haha. Vann över mamma iallfall :) 
Idag träffade jag Matilda över ett glas iste på Wayne´s och sen drog vi till Berg och käkade glass i det underbara vädret. Kul att se dej igen Matilda! :)
 
Yesterday Mum, Tomas and me played miniature golf in the evening. It really didn´t go very well, I can´t aim at all haha. I came in second though so I´m better han mum at least :)
Today I met Matilda at a café and then we went to Berg (where the locks and lake are) and ate ice cream in the lovley weather.
 
 In action 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela