elliearoundtheglobe.blogg.se

LOU MY FRIEND

Publicerad 2013-07-15 00:09:03 i Allmänt

Har hängt några dagar med min fina vän Louise. Bilder kommer imorgon! Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg. Vi spelade in lite film idag, det gick väl sådär haha. Har båda två en ovana att helt byta ämne mitt i inspelningen så de blir ju lite rörigt. Vi får se om vi kan få till nått av det material vi har :)
Godnatt, sov gott och checka in imorgon igen för uppdatering av veckan!
 
Been hanging out with my beautiful friend Louise. Pics will be up tomorrow! Just thought I´d make a quick update. We filmed a bit today and it went not so well haha. Both of us have a bad habit of changing the subject during the actual filming which complicates things. We´ll see if we can make anything out of the material we´ve got :)
Good night, sleep tight and remember to check in tomorrow for an update of the week!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela