elliearoundtheglobe.blogg.se

GRAMMAR GRAMMAR GRAMMAR

Publicerad 2012-11-25 15:47:15 i Allmänt

Anledning till att jag inte har uppdaterat på en vecka beror på grammatiken, jag har liksom inte gjort mycket annat än att plugga till det.... Gjorde provet i fredags och är ganska orolig att jag inte kommer få godkänt:( Men jag fick högsta betyg på min essay iallafall så det käns ju bra! :D
Så det blev självklart utgång i fredags för attfira att allt (förhoppningsvis) är över. Började kvällen med öppen brasa hemma hos Linnea och sen drog vi vidare ett gäng till ett rockabilly-aktigt ställe med bästa musiken. VARFÖR har jag inte hittat det här stället förrsen nu?? Vi gick dit igår också efter att ha varit på en annan bra nattklubb och det var seriöst bästa utgången på länge, vi dansade galet till Johnny Cash´s burning ring of fire och Etta James´ I just wanna make love to you.. FAN va kul!! :D
Bilder kommer när folk lägger upp dom på fb, hade inga batterier till kameran.
 
 
Bästa dansstället i Brighton för dom med bra musiksmak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela