elliearoundtheglobe.blogg.se

ROYAL TUNBRIDGE WELLS

Publicerad 2012-11-28 22:53:19 i Allmänt

Har alltid sagt att jag vill åka dit för det är det längsta man kan åka på våra busskort och det låter ju lite fancy så jag och Elin bestämde oss för att fortsätta på yolo-banan och åka dit lite sponant. Hade ingen aning om vad som väntade oss men det blev riktigt mysigt. Fick se massor av engelska landsbygden i både East Sussex och Kent vilket är fett fint! Gröna böljande kullar och små landsortspubar längs med vägen. Det blev lite shopping, mycket fika och en jäkla massa onyttigheter på bussen hem. Och en liten kulturell trip på stadens museum. Härlig dag!
Saknar er därhemma, nu är det bara tre veckor kvar tills vi ses! <3
 
Starbucks med gingerbread latte, how we´re gonna miss u!
 
Yupp det är sant folk, ja har blivit en latte-lover!
 
Kulturella som vi är...
 
Roade oss med att prova museets hattar hahaha
 
 
Tack så mycket för en superfin dag Elin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela