elliearoundtheglobe.blogg.se

A BREATH OF SPRING

Publicerad 2013-04-06 20:50:59 i Allmänt

Så skönt med helg!! Jag ska bara ta det lugnt och njuta av denna helg. Den är välbehövlig!
Idag tillät jag mej att sova ut och började morgonen med några avsnitt true blood. Den serien är skruvad men så galet bra! Sedan fick jag och Hedda en liten knäpp och gick ut och fotade i det varma (!!) vårvädret i lekparken utanför fönstret haha. Mina stackars grannar, vad de får stå ut med....
 
Finally weekend!! I´m just gonna relax and enjoy this weekend. I really needed it!
Today i allowed myself to sleep in and began my morning with a few episodes of True blood. That series is completely sick but crazily good! After that Hedda and I went a little wild and crazy and went out in the lovley afternoon weather and snapped a few pics in the playground outside our window haha. My poor neighbours, the things they have to endure...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: leavanny.blogg.se

Publicerad 2013-04-08 17:13:45

Snygga skor :D

Svar: tack :) Mina favoriter!!
None None

Postat av: Isadora

Publicerad 2013-04-11 15:11:09

Snyggt!! Älskar skorna :)

Svar: Tack!! Jag med, mina favoriter :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela