elliearoundtheglobe.blogg.se

BREAKFAST

Publicerad 2013-04-19 11:04:52 i Allmänt


Ojoj nu har det inte blivit en uppdatering på två dagar, inte bra Elin! Onsdagar och torsdagar jobbar vi 14-23 och då har man inte särskilt mycket fritid tyvärr och därför ingen tid att hitta på nått kul. Men nu är det ju helg igen, wihii!
Så förutom lite tråkiga saker jag måste fixa, som cykeln som fick punktering och jag var tvungen att GÅ hem från jobbet med den klockan halv tolv på natten, så ska vi nog hitta på en del roliga grejer också. Nån fest kanske eller om vi har tur så håller sej vädret fint och man kan sätta sej på nån uteservering nere vid bryggan och mysa med en drink.
 
//Oops I haven´t made an update for two days now, not good! Wednesday and thursday we work 14-23 so we haven´t really got much freetime to do fun stuff. But it´s weekend now, wihii! 
So apart from a few boring stuff I have to fix, like my bike that broke down so I had to walk all the way home from work at night, I´ll probably do some fun stuff too. Maybe go to a party or if we´re lucky the weather will stay nice and we can go sit down on a pub veranda  by the sea and enjoy the sunshine with a drink or two.
 
 

Frukost, dagens viktigaste mål /breakfast, the most important meal of the day

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela